HTML

Postafigyelő

A Posatfigyelő a Magyar Posta Zrt.-nél tapasztalt furcsa helyzetekre (küldemények eltűnése, lassú kézbesítése, sérülése, stb.) szeretné felhívni a figyelmet. Nem célunk a Posta ész nélküli fikázása - sokkal inkább azt szeretnénk elérni, hogy megszűnjenek ezek a sajnálatos események, és hogy ne az legyen meglepő, ha minden rendben megy.

Friss topikok

  • Armageddon62: @Béka: Jól látod a helyzetet csak egy valamit felejtettél el megemliteni hogy a fizetések is a 70-... (2009.05.18. 22:14) Bevezető
  • Armageddon62: A 119 helyett 19 ő már mély ponton volt én aztán igazán "test"közelből látok rá az EMS-re.Nekem is... (2009.05.18. 22:00) Egy kellemes csalódás
  • SzG: Nem értem, hogy minek tetted ki a Magyar Posta logóját a beleegyezése nélkül. Én sem örülnék, ha ... (2008.08.15. 15:05) Egy logóval kevesebb
  • Tron65: Első dolgaim közt volt, amikor hivatalosan is költöztem, hogy kiírjam a nevem a postaládámra. Elis... (2008.07.24. 20:51) Egy nemzetközi ajánlott levél kálváriája
  • Fak Anál: figy, ennél kisebb betűméret nincs? lelóg a képernyőről ez a sok betű! (2008.07.21. 22:52) Bankkártyás fizetés a postán

Linkblog

Egy logóval kevesebb

2008.08.05. 15:14 :: postafigyelő

Az elmúlt pár hétben nem tudtam frissíteni a blogot, gondoltam magamban, megmutatom hogy nemcsak fikázásra jött létre ez a blog, és egypár kellemes tapasztalatot szerettem volna megosztani a tisztelt olvasókkal - erre jön a posta, és belerondít a képbe.

Történt ugyanis, hogy a blog fejlécében bizony ott volt a Magyar Posta logója is.

Azt hittem, ebből nem lehet probléma, hiszen az oldal kimondottan a Magyar Posta szolgáltatásainak jobbá tételéért jött létre. Udvarias levelet írtam a postának, hogy értsék meg mi is a cél.

Választ nem is vártam, így nem csodálkoztam, hogy nem kaptam.

Az viszont meglepett, hogy levetették a logót. Úgy látszik nem fogták fel a mondanivalóm lényegét.

Az pedig még inkább meglepett, hogy nem közvetlenül engem kerestek meg, hanem a blog.hu központi adminisztrátorait. Úgy látszik, a kisember szintjére nekik túlságosan megalázó "lealacsonyodni". Nosza jelentsük fel a felsőbb hatóságoknál!

Ez egy kis apró incidens, de benne van minden.

Ehh, nem is dühítem magam.

Üdv,

Postafigyelő

PS. Továbbra is várom a különböző (jó és rossz) tapasztalatokat tartalmazó történeteket a postafigyelo@index.hu címre.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://postafigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr39601949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajk 2008.08.05. 15:50:24

En szoltam, emlekszel?

Ez nem kocsogoles, hanem a jelenleg ervenyes torvenyek ilyenek. Szidni lehet a postat, a logojat engedely nelkul hasznalni nem lehet.

vajk

postafigyelő 2008.08.05. 16:00:41

Ebben teljesen igazad van... Csak kicsinyes dolognak tartom, hogy energiát fektetnek abba, hogy hivatalosan megkeressék a blog.hu-t ahelyett, hogy emailben megkértek volna engem. Sokkal egyszerűbb, és hohó, emberibb lett volna.

Nem dühít a dolog, csak szánalmas.

Üdv,

Postafigyelő

zanzibear 2008.08.05. 16:47:22

Ugyanezt mondtam már a legelején. Ez nem "szerintem" kérdés, hanem védjegyhasználat, vagy valami hasonló.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2008.08.06. 06:33:20

Ilyenkor kell el kell készíteni a MP arany lfszokkal díszített logóját. Az már nem ugyanaz, ráadásul nem védjegyként, hanem kritikaként / véleményként fogalmazod meg, tehát mehet. Ha ez nekik így jó, akkor legyen így!

Kanarienvogel 2008.08.07. 17:43:18

Erre nagyon oda tudnak figyelni, de az össze többi szaros ügyükkel, ami sokkal fajsúlyosabb, mint egy ócska logo, azzal nem foglalkozik senki.

Ha ilyen intenzitással dolgoznának a sok-sok hibájukon, akkor talán még lehetne valami az elbaszott cégükből.

SzG 2008.08.15. 15:05:03

Nem értem, hogy minek tetted ki a Magyar Posta logóját a beleegyezése nélkül.

Én sem örülnék, ha valaki egy blogon fikázná a cégem és ráadásul a logóm odatenné az oldal tetejére.

Erről nincs is mit beszélni, köszönd meg inkább, hogy nem pereltek be szó nélkül, mert biztos hogy bebuktad volna.
süti beállítások módosítása